Licencia Creative Commons

lunes, 1 de junio de 2009

XXII FIRA ALTERNATIVA


22 anys creant espais vàlids per la trobada

i exposició d’una manera de viure diferent

Del 5 al 7 de Juny al llit vell de Túria, entre el pont de les Flors i el de l’Exposició

Aquest any la Fira Alternativa aposta per una temàtica crítica amb els mitjans de comunicació i aposta per fer-nos reflexionar al voltant de la publicitat. És per això que l’edició d’aquest any pren per títol: “Cóm defensar-nos de la publicitat?”. En eixe sentit, les diverses activitats que conformen el programa d’aquest any focalitzen l’anàlisi crítica de la publicitat que rebem com la xerrada sobre publicitat i sexisme que farà la psicòloga Amparo Gabaldón.

Exposicions, paraetes - mostrari d’artesania, productes biològics…. també donar a conéixer i fomentar la lluita individual i la projectada en grups i col.lectius de caràcter social i contactar amb col.lectius, coneixer les problemàtiques de les diverses zones de la ciutat, de l’interior rural, d’altres zones de l’estat, d’arreu del mon…són moltes de les coses que s’hi poden fer en aquesta nova edició de la Fira Alternativa.

Aquest any sonaran els acords i la veu de Pau Alabajos, tindrem contant i cantant a Dani Miquel i la Sedajazz no només actuarà sinó que farà tallers de percussió per als més menuts.Ritmes d’skà amb Ki Sap i notes folk acabaran de plenar l’agenda musical de la Fira Alternativa.


Tot aço és el que podreu trobar a la fira alternativa de València, us la recomane es molt agradable passejar per el riu amb el bon oratge que ja fa i veient tota aquella gent que s´esforça per difundir les idees d´un possible mon millor, amb una forma de vida diferent.

Es per aquesta raó que tinc el blog un poc abandonat perqué vull estar allí amb la meua paradeta "destrangis" XD , i stic un poc afaenada preparant-ho tot. Però espere que quan passe aquesta setmana puga posar-lo al dia, perque estic fent noves cosetes i probant nous materials.
Espere vore-vos per la fira aquest cap de setmana, encara que als estudiants no els ve massa bé ... però es un bon lloc per a desconectar un poc, així que ja sabeu ;)

_____________________________________________________________________

La XXII edición de la Fira Alternativa de València --que se celebrará entre el 5 y el 7 de junio en el cauce viejo del Túria, entre el puente de las Flores y el de la Exposición-- se centrará en cómo pueden los ciudadanos defenderse de la publicidad.

En este sentido, las diversas actividades que conforman el programa de este año focalizan el análisis crítico de la publicidad que las personas reciben. Así, la psicóloga Amparo Gabaldón pronunciará una charla sobre publicidad y sexismo, según informaron fuentes de la organización del certamen en un comunicado.La Fira Alternativa, organizada por la asociación Calidoscopi, presentará otras formas de vida, de trabajo, de economía, de ocio, de consumo, de asociacionismo y de trabajo colectivo. Además, reunirá artesanía, música y alimentación, así como problemas locales, ambientales y globales.

Del mismo modo, el certamen acogerá exposiciones, paraetas, un muestrario de artesanía y productos biológicos, y dará la posibilidad de conocer a los artesanos y de poder hablar con ellos sobre su manera de trabajar.También se fomentará la lucha individual y la proyección de grupos y colectivos de carácter social y se podrá contactar con colectivos, conocer las problemáticas de las diversas zonas de la ciudad, de otras zonas del estado y de todas partes del mundo.

Este año, sonarán las voces de Pau Alabajos, de Dani Miquel y de Sedajazz, que no sólo actuarán, sino que impartirán talleres de percusión para los más pequeños.

Todo esto es lo que podeis encontrar eb la feria laternativa de Valencia, os la recomiendo es muy agrdable pasear por el cauce del rio con el buen tiempo que ya hace en valencia y viendo toda esa gente que se esfuerza por difundir las ideasde un posible mundo mejor, con una forma de vida diferente.
Es por esta razón que tengo el blog un poco abandonado porque quiero estar allí con mi paradita "destrangis" XD , y estoy un poco atareada preparandolo todo. Pero espero que cuando pase esta semaba pueda ponerlo al día, porque estoy haciendo nuevas cositas y probando nuevos materiales.Espero veros por la feria este fin de semana, aunque a los estudiantes no les viene demasiado bien...pero es un buen lugar para desconectar un poco , así que ya sabeis ;)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, tu numero de participacion para el sorteo que estoy realizando en mi blog de icuco es el 78, aunque no veo el anuncio al concurso... :(

Juno Buffay dijo...

Noietaaaaaa

Que te ha tocado el premio gordo....
eres la ganadora de mi sorteo!!!

Te dejo mi mail para que te pongas en contacto conmigo lo antes posible:

silvi666buffy@hotmail.com

Un petonet maca